Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Grynisen - 25 augusti 2008 18:45

Jag satte ut marsvinen på gräsmattan, och deras burgaller över. Där satt de mumsade gräs och såg allmänt nöjda ut :-) Sedan satte jag på katterna deras koppel och halsband och så gick vi ut och satte oss på baksidan huset (där vi väntar på att altanen ska bygga sig själv *blink*)


Barnen kom oxå ut, även Micke. Så där ute var vi, barnen lekte och Micke kastade boll med de, själv parkerade jag arslet i en solstol så klart.... Njutning!!!


Det gäller ju att passa på att ta vara på sommareftermiddagarna, snart blir det kallt, blåsigt, regnigt och alltmänt höstlikt. Då lockar det inte lika mycket....

Av Grynisen - 25 augusti 2008 16:24

Är det inte det ena så är det nått annat :-(


Brukar inte beklaga mig allt för mycket men jag känner att jag inte har direkt medvind med mig själv just nu.


Nu har jag fått massa irriterande utslag igen, precis som i juni. Jag har verkligen ingen aning om varför jag har fått det igen. Jag har inga nya kläder som jag använt, inga nya tvålar, inget nytt tvättmedel el sköljmedel, inget annat som kan ha påverkat.


Funderar allvarligt på vad som är fel!?!?! Hur normalt är det att alltid ha nått konstigt med kroppen *hmmm* Det går utför helt enkelt....

Av Grynisen - 25 augusti 2008 06:17

Idag börjar jag klockan 7. Det är jätteskönt för det är min korta vecka, slutar redan kl 14.45 :-)


Jag kollade termometern ute, bara +5 grader ute *brrrrr* Riktigt kallt ju.... tur att jag har köpt mig en jacka som jag kan ha till jobbet idag.


Alla sover här hemma, men jag ska väcka Micke strax. Han ska iväg på möte sen så han måste lämna barnen till lite efter klockan 8. Då ska de ju även ha ätit frukost.


Min förkylning, eller snuvighet, är som tidigare.... Får väl se om det lättar under dagen

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards