Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Grynisen - 26 augusti 2008 22:14

Nu har jag precis njutit av en timmes nacke- rygg- rumpa och lårmassage :-) Så skönt det var, och så ont det gjorde. Men det var så välbehövligt!!! Imorgon kommer jag säkert ha träningsvärk men det betyder ju oxå att mycket spänningar och knutor är borta...


Nu är jag helt groggy, det snurrar i huvudet. Jag ska gå och lägga mig och förhoppningsvis så somnar jag jättegott *ler*


Det har sina fördelar att vara gift med en massageterapeut :-)


Tack Micke *pussa*


Av Grynisen - 26 augusti 2008 17:33

Nu är Whille och Micke iväg på Whilles fotbollsträning. Som tur är så regnar det inget alls, blåser en del och små ljusglimtar av solen.


Förra veckan blev det regn och rusk när träning var men det var ju bara att träna och se glad ut :-)


Jag är hemma med Fliz, hon myser i soffan med en film. Sen när Whille kommer hem ska vi äta kvällsmat och mysa lite innan sovadax!!!

Av Grynisen - 26 augusti 2008 17:13

Det är prickigt på armar och halsen, även ner mot bröstet. Även öronen är varma och röda :-( Jag fattar inte vad det är. Att gå till läkaren är ingen idé, där får man ju bara nån kletig salva och ett utlåtande om allt och inget ungefär. Jag har iaf fått akupunktur av Micke, han säger att det är "HETTA" i kroppen som kan göra utslagen, även inre stress (!!)... Nu efteråt då har jag smörjat in med Aloe Vera-gel, det lindrar en del faktiskt


Färdigklagat :-)


En bra dag med trevligt besök på jobbet. En arbetskamrat från IKEA kom och hälsade på, hon hade köpt med Thai-mat vilket jag ÄLSKAR :-) Så det blev god lunch och sen visning av vad jag jobbar med, alla produkter osv osv 





Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards