Alla inlägg den 3 september 2008

Av Grynisen - 3 september 2008 19:15

Jag var bara tvungen att visa lite av mina senaste inköp i Yankee Candles tecken :-)


Vanilla lime, Country Linen, Blueberry Scone och Café Au Lait


Det syns väl ganska tydligt vilken min favorit är *fnissar* Beslutade mig för att få testa nyheten Blueberry Scone och Café Au Lait. De båda luktar helt ljuvligt, tom Café Au Lait, jag som inte ens gillar kaffe!!!!


Min Vanilla Lime har jag redan tänt, den stora varianten. Det står i storarummet och jag räknar med att doften snart sprider sig gott här hemma :-)


Country Linen har jag börjat gilla lite den sista tiden. Den är ett ganska bra komplement till Clean Cotton, fräsh att ha i badrummet. Även god att ha som Car Jar i klädkammare el garderob.


Café Au Lait ska jag ha i köket. Den får jag väl tända när jag vill ha lite värme och myskänsla. Nybryggt kaffe luktar ju väldigt gott, så jag kan tänka mig att ljuset bidrar med liknande känsla :-)


Blueberry Scone, den har jag ingen aning om när jag ska använda. Älskar att bara sniffa på den, luktar så jättegott. Känslan är precis som om man ska äta, så man känner smaken i munnen *ler*

Av Grynisen - 3 september 2008 06:20

Oj vad jag gärna hade sovit en stund till. Jag vaknade två minuter innan klockan skulle väcka mig, blev sååå besviken :-( Hade gärna sovit två timmar till *ler*


Om en halvtimme ska jag väcka barnen, de ska lämnas vad halv åtta så de kan äta frukost i skolan.


Här finns inte så mycket nytt som har hänt, inte något egentligen. Skola och jobb, det är ju det som ingår i de normala dagarna. Nått annat spännande har inte skett, ingen trisslott som man vunnit, ingen okänd släkting som har skänkt pengar, nä inget sånt alls.... Trist va ;-)


Nä nu ska jag sminka mig, se lite morgon-tv och njuta av tystnaden

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards