Alla inlägg den 7 september 2008

Av Grynisen - 7 september 2008 22:37

Hittade en lista som jag snodde med mig. Den som vill gör såklart samma sak. ;)


3 saker jag gör när jag vaknar:
- Stänger av klockan (om det är jobbdag)

- Går på toaletten

- Sätter i linserna


3 saker jag måste ha under dagen:
- Mat

- Barngos med mina barn

- Bloggstund :-)


3 personlighetsdrag på mig:
- Snäll

- Öppen

- Mån om människor


3 saker jag gärna ägnar mig åt:
- Mina barn såklart

- Shoppar (när pengarna finns)

- Surfar (internet alltså)


3 saker jag är rädd för:
- Att något ska hända min familj

- Emellanåt döden :-(

- Läskiga kryp (modell större)


3 saker jag drömmer om:
- Att bli ekonomisk oberoende

- Att vi ska kunna åka till Thailand igen

- Att få leva ett friskt och rikt liv länge länge...

Av Grynisen - 7 september 2008 20:24

Ja jag jobbar ju inte där längre ****SUPERSKÖNT**** men jag måste erkänna att det är kul att åka dit och shoppa ibland.


Idag har det blivit skrivbord, hurts och stol till Whilles rum, det blev kanonfint. Dessutom köpte vi nya sofföverdrag till våra soffor i storarummet, vilket lyft. Vi hade vita soffor, som inte var så vita längre *hmmmm* Idag blev det brun-beige.... WOW så snyggt :-)


Dessutom blev det lite blommor, värmeljus och matskålar till katterna.


Nu har vi monterat och fixat hemma, det blev jättebra!!!


Åhhh vad nöjd jag känner mig. Nu ska jag sätta mig i soffan och bara njuta av fint storarum och lukten av nytt :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards