Alla inlägg den 8 september 2008

Av Grynisen - 8 september 2008 22:15

Nä det verkar inte så.... Min klåda som jag tidigare gnällt om blir inte bättre. På flera olika håll diagnostiseras min klåda som "stress-symptom" vilket jag har svårt att relatera till själv. Jag är allt annat än stressad, jag försöker verkligen att ta dagen som den kommer, inom rimliga ramar självklart. Men det kan ju vara min dåtid som kommer ikapp.... en inre stress som jag själv inte känner av än


I ett sånt här läge önskar jag att jag hade ett lösenord på denna blogg... Jag har upplevt så mycket i mitt liv som jag skulle vilja skriva om men avstår pga att det blir så personligt.


Kanske är det så att verkligheten håller på att hinna ikapp mig... Jag känner dock inget av det själv, förutom förbaskad klåda. Men rädslan inom mig finns, för vad händer den dagen jag verkligen accepterar det jag upplevt, sveken jag fått ta, tårarna jag tvingat gömma.... Det vet jag ju inte.... Samtidigt så tycker jag att jag har hanterat mitt liv bra. Har valt bort en del nära människor i mitt liv just pga att slippa bli sårad, ledsen och arg. Men kanske har jag hanterat de känslorna fel!?!?!


Jag vet inte.....


Det jag vet är att jag inte mår bra men tror ändå att jag mår bra... ja ni hör ju själva hur konstigt det låter...


För en dryg timme sen tog jag en receptbelagd tablett som förhoppningsvis ska hjälpa mig mot klådan. Den ska även vara sk lugnande :-) Men jag är lugn... jättelugn....


Fortsättning följer...

Av Grynisen - 8 september 2008 19:00

Där är vi redan på jobbet. I morse var jag och en kollega till mig på besök på Orrefors utställningsvåning i Göteborg. Åhhhhh så mycket fint det fanns... ***om jag hade obegränsat med pengar**** Där fick vi sätta oss och planera vilka produkter som vi skulle satsa på till jul.


Vi kom fram till lite olika beroende på kunder, men samtidigt så måste man ta hänsyn till att en vara får max kosta 320 kr + moms för att det ska kunna dras av.


Men jag tror vi fick fram några riktigt fina saker till ett bra pris :-)


Väl tillbaka på jobbet så hade vi två leverantörer till att träffa idag *phuuu* Det är fullt av planering nu inför jul. Man tycker ju själv att det är ett tag kvar, men det är det ju inte enligt handeln.... Om en månad så kommer det vara pyntat på alla IKEA-varuhus tex, det ni ;-) Så nu är det bara att köra på!!!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards