Alla inlägg den 19 september 2008

Av Grynisen - 19 september 2008 20:45

Det innebär att byta gardiner i köket. Nu har jag limegröna gardiner vilket är jäkligt snyggt men samtidigt ganska somrigt. I skåpet ligger ett par mer höstlika gardiner med olika "kaffebudskap" så som Espresso, Café Au Lait, Mocca mfl. Det blir lite bruna toner vilket passar bra till årstiden.


I badrummet har jag sommargröna handdukar som ska bytas ut till antracitgråa. Det ska även in ett svart ljus och lite andra tillbehör som passar bättre till grå-skalan.


Jag känner faktiskt att det ska bli mysigt med höst. Jag njuter redan av att jag tänder ljus på kvällen lite överallt. Mysigheten och värmen är ju så härlig, tända ljus ger mig en rofylld känsla. Härligt!!!!


Välkommen hösten!!!

Av Grynisen - 19 september 2008 17:41

Så välförtjänt jag är av lite ledighet känner jag. Idag är jag trött, riktigt trött. Även barnen är lite slitna. Vi har ju gått upp tidigt ons-fre denna veckan. Jag har gått upp kl 5.15 och barnen kl 5.45 Lite tidigare än vanligt! Men det har funkat väldigt bra, barnen är sååå duktiga :-)


Idag var elektrikern här för att kontrollera lite glapp i en kontakt + kontrollera anslutningen till bubbelbadkaret. Allt fixades smidigt och lätt. Så nu är mission 1 avklarat i form av hantverkare. Nu är det intressant och se när resten blir gjort. Hantverkarna har ju bara en vecka kvar, sen har garantitiden gått ut. Men det löser sig säkert....


Myskvällen är på intågande.... Det blir soffa, popcorn och halvöppna ögon ;-)



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards