Alla inlägg under oktober 2008

Av Grynisen - 2 oktober 2008 19:41

Nu är vår lilla entré omtapetserad :-) På den vänstra väggen ska hatthylla i svart smide sitta + en skohylla i samma stil på golvet nedanför. Till höger brukar vi ha en "sitthylla" i trä som är betsad där barnen kan sitta och ta på sig skorna. Den är nästan lika lång som väggen.


Nu ska jag bara vänta på Micke som är på väg hem. Sen ska hatthyllan upp :-)

Av Grynisen - 2 oktober 2008 17:05

När jag åkte från jobbet så planerade jag som vanligt hur skönt det ska bli att komma hem, av med arbetskläderna, ta en dusch, gå och skrota lite i top o mysbyxor... :-) Så när jag svänger upp mot vårat hus så ser jag att målaren är hos oss. Gött, tänkte jag.... då är allt klart nu!


Näää.... han har precis börjat *sucka* Så här sitter jag, känner mig ganska obekväm med en främmande karl i huset *HAHA* Inte har jag tagit av mig arbetskläderna heller.


Målaren verkar ganska bekväm iaf. Han står och småsjunger, springer runt i huset med skor på *muttrar* och fixar allt som ska göras. Denna gången sitter tapeten på rätt vägg iaf ;-)


Whille sitter på golvet och studerar tapetseringen :-) Bra, då kanske han lär sig!!!!


Jag fortsätter sitta här och LÄNGTAR tills jag kan ta en dusch och mysa till det....

Av Grynisen - 1 oktober 2008 20:05

KANAL 5

klockan 21.00

 DO NOT DISTURB

Av Grynisen - 1 oktober 2008 19:39

Jag skulle kunna sova i flera dygn känns det som. Idag är jag toktrött, och bara onsdag... *gäääääsp*.... Tempot på jobbet, som fortfarande är i ett startläge inför julruschen, känns i kroppen. Min avdelning har ruskigt mycket att fixa nu inför julveckorna.


Vi har massor med nya artiklar, och allt som är nytt måste ju läggas in i vårt datasystem. Jag lovar att det tar lång tid... Alldeles för långt... Men imorgon och på fredag ska vi får hjälp av två tjejer som normalt sett jobbar på andra avdelningar. Det känns skönt...


Jag och min avdelningskollega hade lunch med en leverantör idag. Han bjöd, I LIKE ;-) och det var riktigt trevligt. När man är på lunch så kan man ju faktiskt prata om annat än just produkterna.


I övrigt, förutom lunchen, så har det varit fullt ös. Jag tror inte att jag har suttit många sekunder under dagen, och det känns rejält i mina fötter nu ikväll...


Men, jag älskar mitt jobb så det är det värt ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards