Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Grynisen - 1 januari 2009 16:53

Ingen pizza hos oss inte *ler* Ingen av oss vill ens gå ut, o verkligen inte åka och köpa pizza. Alldeles för kallt ute *brrrr*


Nu står det potatisgratäng med massa vitlök i ugnen och till det blir det lite sallad och nått mer. Enkelt och gott :-)


Jag väckte Fliz för en stund sen, hon är fortfarande jättetrött. Jag hoppas att hon piggnar till lite när vi har ätit. Vi får väl spela lite Wii sedan så kommer vi alla i form *HAHA*

Av Grynisen - 1 januari 2009 16:01

V Ä L K O M M E N 2009


Ja då sitter man här, ett nytt år är här. Nu ska man lära sig 2009, känna på om det är en bra magkänsla :-) Jo, jag tror det, det har ju trots allt gått 16 timmar in på det nya året!!!


Nyåret igår firades in med syrran och hennes sambo. Vi åt god mat, drack gott och hade det trevligt.


Vi tog även en kall promenad på kvällen vilket gjorde att jag frös resten av kvällen. Det var bara -5 grader ute, men som alla vet så gör ju fukten i luften att det är minst 10 grader kallare än vad temperaturen säger *brrr*


Idag sov vi till ca halv tolv... HALV TOLV.... helt otroligt. Det har nog aldrig hänt innan. Ändå la vi oss inte supersent, ca halv två... Syrran o hennes sambo kom upp vid klockan 13 ;-) Då dukades det sen frukost


Barnen är fortfarande inte på topp *suck* Whille är väldigt förkyld och hostar mycket, han vill inte ens träffa sin kompis pga att han inte orkar. Fliz hostar oxå men är framför allt väldigt låg i sig själv. Hon klagar mycket på sin mage igen vilket oroar mig :-( Jag och Micke pratade förut om att kontakta läkare igen... vi känner ju oss ganska maktlösa. Hon har klagat väldigt mycket det senaste. Jobbigt jobbigt...


Nu har Fliz lagt sig igen... somnat, trots att hon har sovit ca 11 timmar inatt. Känns inte riktigt som vår vanlig Fliza.


Barnen är ju lediga fram till torsdag nu vilket känns bra. Hoppas båda ungarna blir fria från förkylning iaf, ett steg åt rätt håll...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards