Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Grynisen - 2 januari 2009 22:45

Det känns så faktiskt..... Åkte från jobbet vad klockan 21.30 och ska vara på jobbet imorgon senast klockan 8 igen *hmmm* Känner mig lagom motiverad :-)


Det är ju verkligen HUR MYCKET SOM HELST att räkna.... Känns som om det aldrig ska ta slut. Men imorgon kommer jag att ha mer hjälp så då går det väl fortare än vad det gjort idag.


Finns inte mycket mer att säga om kvällen... händer inte så mycket mer idag...

Av Grynisen - 2 januari 2009 13:21

Jag ryser åt tanken.... mest för att det är tråkigt jobb idag :-( Vi har inventering på jobbet (årsbokslut) så ALLT ska räknas. Känns så där lagom tråkigt!!

Jag vet inte hur länge jag jobbar idag, det enda jag vet är att jag jobbar imorgon igen från klockan 8! Sen slutar vi först när vi är klara... GAAAAAH!!


Positiv jag är va *HAHA*


Nä nu är det duschen, kläder, sminket och middag sen iväg...

Av Grynisen - 2 januari 2009 10:28

Det är drygt -8 grader ute, kallt kallt :-) Det är vackert vitt ute av frosten, det blir ju faktiskt vinterkänsla, härligt!


Igår kväll kunde Fliz inte somna, det var väl hennes eftermiddagssovning som förstörde. Jag fick tillslut gå och lägga mig med henne och sista gången jag bad henne att vara tyst så var klockan 0.45 :-( Men strax efter sov hon.... Så idag väckte jag henne klockan 9, ikväll ska hon somna i ganska normal tid.


Whille somnade gott igår kväll och sov oxå till nio imorse... Fliz verkar piggare idag, Whille oxå, men den elaka hostan och snuvan är kvar. Men lite hostmedicin idag och en lugn härlig promenad med massa frisk luft kanske gör det lite bättre :-)


Snart blir det lite frukost!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards