Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Grynisen - 7 januari 2009 19:59

Jag tänkte jag skulle parkera mig i soffan och ta en titt på detta.


Funderar på att vara onyttig oxå *HAHA* Lite Coca Cola och nått knaprigt till hade inte gjort ont :-)


Sitter även och kollar lite på att starta upp en ny blogg, en blogg där jag kan ha lösenord emellanåt. Wordpress är den jag kollat in mest, men jag är så rackarns dålig på att få sånna där fina bloggar som så många andra har...


Är det någon som har lätta bra tips till mig hur man gör egna fina bakgrunder och snygga fonter så dela gärna med er!!!

Av Grynisen - 7 januari 2009 17:10

Tycker varje år att julen gick alldels för fort, så även i år :-( På nått sätt hinner jag inte njuta på rätt sätt...


Tänk, för två veckor sen satt vi här hemma, öppnade paket och myste. Barnen var så uppspelta och förväntansfulla :-) Mysigt!!!


















Barnen på Julafton :-)


Men snabbt så är julen över och allt ska plockas bort igen. GAAAAH... gillar inte mörkret som blir. Mysigheten och värmen ligger ju i att se massa ljusstakar i fönstren. Nu är det allmänt trist :-(


Det enda vi har kvar nu att ta bort är julgardinerna i köket och granen. Granen tar vi till helgen då barnen får plundra den. Köket fixar jag så fort mina nya gardiner kommer, om dryga veckan tror jag. Men annars är allt nerpackat i lådor, i väntan på att packas upp om drygt 10½ månad *ler*


Jag ska gå och tända lite ljus nu iaf... kanske värma lite glögg oxå *HAHA*

Av Grynisen - 7 januari 2009 11:04

Precis som jag jag anade igår så har vi idag begåvats med isbana ute.... Hela byn/orten/samhället (eller vad vi nu kallar det *ler*) blänker som en spegel pga fruset vatten på vägar, gräsmattor och allt annat :-( Totalt livsfarligt att gå ut idag. Jäkla väder! Just nu ligger temperaturen på -5 grader. Det växlar rejält från dag till dag...


Väckte barnen vid klockan 8 idag men först vid halv nio kom vi upp. Fliz somnade drygt klockan 23.45 igår.... fattar inte varför. Men idag MÅSTE hon somna i tid. Imorgon ska barnen nämligen väckas klockan 5.45 *hmmm* Hon kommer vara ett vrak *haha*


Vi ska väl åka och handla lite bröd och mjölk sen tänkte jag... Annars blir det väl att plocka undan lite mer av julen, har verkligen ingen lust, men det ska ju bort... *suck*


Jaja, vi får se vad som händer....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards