Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Grynisen - 10 januari 2009 14:26

Vi åkte in en snabbis till stan. Micke ville ha ny mobiltelefon, vi skulle byta ett spel som vi hade dubbelt av och även reklamera en piercing som gick sönder innan jag hann använda den.


Mickes mobil som han ville ha var slut *ASG* Såååå besviken han blev. Dessutom kommer den inte förän i slutet av januari, det gillade inte Micke. Så fort abonnemanget inte är bundet längre så måste Micke alltid byta mobil, så ni anar ju den paniken han har ;-) Inte lätt, stackarn *flin*


Mitt spel gick att byta med fick inga pengar tillbaka *morr* Endast tillgodo, det ville jag ju INTE ha :-( Men men, få se vad jag köper nästa gång då... var inte sugen att leta efter något idag.


Min piercing kollade de på, muttrade och sen gav mig en ny... Gillar absolut inte det stället att handla på. Oftast jävligt taskig attityd mot kunder. Ägaren handlar på mitt jobb emellanåt och han är riktigt otrevlig, nedvärderande mot kvinnor framför allt....


Nu är vi iaf hemma igen. Middag ska vi väl fixa av en stund, idag blir det tacos *mumma*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards