Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Grynisen - 11 januari 2009 19:18

Riktigt prinsesslik föreställning där det var fokus på just Disneys prinsessor, Ariel, Snövit, Askungen, Belle, Mulan, Törnrosa, Yasmine (tror att det var alla)


Fliz ÄLSKADE showen och var helt fokuserad. Whille var lite rastlös emellanåt, han var mer intresserad av de som kunde göra flest piruetter *HAHA* Whille vill fortfarande börja konståkning, gulligt tycker jag :-)


Showen var i nästan två timmar inkl en kvarts paus. Det räckte verkligen, tyckte nästan det kändes lite för långt... Men absolut väldigt sevärd :-)

Av Grynisen - 11 januari 2009 10:28

Redan söndag, ute är det mulet och ganska höstlikt väder. Typiskt Göteborg....


Whille vaknade vid halv åtta i morse, allmänt rastlös. Vid klockan 8 gick han upp för att se på tv, då funkade inte Disney. Vilket öde *ler* Oj oj oj... helt plötsligt var allt jättejobbigt, tv:n var trasig osv osv...


Fliz vaknade vid klockan nio, betydligt lugnare och mild. Vi får hoppas hon fortsätter hålla det humöret, hon har en tendens av tonårshumör och trots i sig just nu. Det är allt annat än trevligt.


Snart dax för frukost, och för en överraskning till barnen :-)


Ni får oxå veta sen.....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards