Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Grynisen - 2 februari 2009 20:28

Men standard-rad kommer här:


Jag är trött *HAHA* Ovanligt va....


Idag är det koma-läge, både på mig och barnen. Jag har varit trött på jobbet, gäspat, inte orkat ta mig för saker. Men jag har ändå fått en hel del gjort, tur det *ler* Denna veckan jobbar jag ju stängning oxå vilket innebär att jag är hemma efter 18.30


När jag kom hem idag så möttes jag av trötta, lättstötta, griniga barn.... Det var konkurens mellan barnen hela tiden, vem som skulle prata, spela Wii, kolla tv osv osv... Så trötta.... Det var många tårar och darrande läppar ikväll innan de somnade gott i sina sängar.


Trots humör, tårar och trötthet så hade vi en mysig stund innan sovdax.


Nu sitter jag och tittar på Familjen Annorlunda på TV4... HAHA vilket hålligång, så många barn... Tänk bara att få trillingar, hur gulligt som helst men OJ OJ OJ vilket jobb. Ett barn är tufft nog i småbarnsåldern ju :-)


Barn är söta när de sover iaf *fnissar*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards