Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Grynisen - 10 februari 2009 18:24

Imorgon, torsdag och fredag blir jag hemma med Whille och Fliz. Micke och jag byter av.... Känns bra!!!


Whille har lekt med sin bästa kompis idag. De hade jättekul, spelade Wii och skrattade massor. Det märktes på båda grabbarna att de har saknat varandra!!! Whilles kompis har redan haft Vattkoppor så då var det ju jättebra att de kunde leka idag.


Fliz är inte med prickar än tyvärr.... Istället har hon så mycket energi så hon inte vet vad hon ska göra av sig själv nästan *HAHA*


Själv har jag haft det bra på jobbet även idag. Mycket att göra, nya varor i vanlig ordning och allmänt skönt!!! Måste säga att även om det är skönt att vara hemma så saknar jag jobbet och mina kollegor. Men på måndag kör vi hårt igen :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards