Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Grejat vidare

Av Grynisen - 18 februari 2009 19:10

Det ser ut att bli en följetång det där pysselrummet *HAHA* Men idag har jag fixat in lite saker, fyllt minibyråerna med pennor, saxar, lim, glitterlim, stämplar och en del annat...


Nu har vi även kommit på lite som måste handlas. Så kanske att det blir IKEA i helgen oxå *suck*


Just nu sitter Fliz och grejar i pysselrummet. Hon njuter mycket redan nu och då är det bara halvfärdigt. Kan verkligen se hur nöjd hon kommer vara sen, även jag. Så skönt att kunna ha alla saker på ett ställe, och för Fliz framför allt att inte bli bortkörd osv pga att man behöver använda köksbordet.


Ska kolla om jag kan fixa iordning lite till nu innan barnen ska lägga sig.... varje fixande blir ju ett steg närmare slutet :-)

 
 
woll

woll

18 februari 2009 19:43

Tror du glömt ngt att handla på IKEA och när du ändå åker dit så glöm inte gå in på köksavdelningen och smaka/kolla in Jimmy, ev en skyddsutrustning för det är ju knappast folktomt denna helgen...

Läs IKEA:s "invigning" på nätet.

Kram kram =)

http://woll.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grynisen

18 februari 2009 20:19

Oj e han där då stackarn, inte mitt favvoställe tyvärr pga olika orsaker. Men jag har koll fortfarande, har läst om nyinvigningen.

Men självklart är det värt att gå dit för Jimmys skull... Roligt att få se någon trevlig person i det bygget :-)

KRAM KRAM

 
Helén

Helén

19 februari 2009 18:52

Vad duktiga ni är! Får vi se resultatet sen? Kram!

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards