Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Grynisen - 21 februari 2009 20:54

Direkt till Final:


  • Velvet - The Queen

  • EMD - Baby Goodbye

Andra chansen:


  • Molly - Så vill stjärnorna

  • BWO - You´re not alone

VI får väl se hur många rätt jag har denna gång :-)



Av Grynisen - 21 februari 2009 20:34

Jag har blivit utmanad av Grodis

Regler: Varje svar måste börja på första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga ord! Du får inte ge samma svar som personen som utmanade dig (om ni börjar på samma bokstav). Du får inte heller skriva samma svar eller ditt namn på flera ställen! Lycka till!!


1. Vad heter du? Johanna

2. Ett ord på fyra bokstäver? Jord

3. Flicknamn? Josefine

4. Pojknamn? Jesper

5. Yrke? Järnvägsbyggare

6. Färg? Julröd

7. Klädesplagg? Joggingbyxor

8. Mat? Jordgubbar (nästan mat iaf ;) )

9. Sak i badrummet? Jacuzzi

10. Plats/stad? Jordanien

11. Orsak att vara sen? Jaga katten som har rymt

12. Något man skriker? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

13. Film? Jalla jalla

14. Något man dricker? Jordgubbste

15. Band? Johnossi

16. Djur? Jorduggla

17. Gatunamn? Junibacken (fnissar)

18. Bil? Jaguar

19. Sång? Jag såg mamma kyssa tomten

20. Aktiviteter med mer än en deltagare? Jaga älg


Jag utmanar: Jezza, Steffman, Woll :-)

Av Grynisen - 21 februari 2009 19:34

En jättehärlig dag i ett snöigt Göteborg har jag haft idag. Snöflingorna har vackert fallit hela dagen och det kändes nästan som lite julstämning när jag gick i stan, lite sjuk känsla absolut *ler*


Jag lämnade av Fliz på bion klockan 13 idag och därefter parkerade jag bilen på Heden och tog promenaden in mot city.


Väl inne besökte jag lite olika butiker. Köpte nya örhängen till Fliz, strumpor till Whille och mascara till mig själv. Inte illa att jag köpte nått till mig själv, lyckas alltid missa just "mig-köpandet".


Vid halv tre var det dax för att få fina naglar igen, som jag har längtat!!!! Min nagelteknolog är så ruggigt trevligt och vi pratade om det mesta. Resor, soffor, sjukdomar och mycket annat. Naglarna är nu fint prydda med ljust glitter som skimrar som fångar upp färger i omgivningen. Diskret men jäkligt snygga :-)


Där efter mötte jag upp mina barn som var på Mc Donalds med syrran och hennes sambo. Mycket nöjda barn, härligt!!!


Av Grynisen - 21 februari 2009 08:37

Helt otroligt, jag har inte bloggat på två hela dagar, det är inte likt mig :-)


Det har varit mycket omkring så bloggen har inte legat som prio direkt!!!


I torsdags jobbade jag heldag, fram till klockan 20. När jag väl kom hem så var det att umgås lite, greja lite och sen sova.


Igår kom syrran och hennes sambo. Syrran hade gjort världens godaste lasange *mumma* Vi åt och gottade oss, därefter blev det soffläge och Let´s Dance. Den stoooora godisskålen kom fram... En trevlig kväll, men tyvärr allt för trötta i vanlig ordning. Så runt klockan 23 gick vi alla och la oss...


Nu har Micke precis dragit iväg, han ska gradera sig idag i Krav Maga (kampsport) så han blir borta hela dagen. Själv har jag tagit ur sängkläderna ur vår säng, dax för tvättning :-) Om nån timme blir det frukost tänkte jag. Syrran o hennes sambo behöver ju lite sovmorgon oxå!!!!


Sen idag är det många projekt. Fliz ska på bio-kalas och se "Bolt". Whille ska åka skridskor med syrran och sambo och jag själv ska ha EGOTID *ler* Vilken lyx!!! Jag ska gå på stan en stund och kolla i affärer, sen ska jag göra iordning mina naglar *längtar*


Vilken härlig dag... :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards