Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Grynisen - 2 mars 2009 21:46

Sitter här, det är tyst. Barnen sover...


Äntligen kan jag få tänka och fundera lite...


Tårarna rinner... varför? Vet ej...


Idag är det bara en sånn dag...


Allt för sällan jag tillåter mig att gråta


Ska gå och pussa på mina barn


ÄLSKAR...

Av Grynisen - 2 mars 2009 19:24

Jag har varit ganska effektiv efter jobbet idag *nöjd*


Tredje maskinen tvätt körs just nu, härligt att kunna se botten på tvättkorgen *HAHA* Gjorde Spagetti Carbonara förut, barnens favvorätt. Den blev även berömd av Whilles kompis som gillade den skarpt.


Marsvinstjejerna har fått rent i sin bur, gosat och busat. Nu ligger de och sover, nöjda och mätta av varsin paprikabit :-)


Buskatterna väntar på sin mat, kyckling som står och svalnar efter kokning.


Dessutom ska Fliz åka skridskor imorgon och då var ju pannkakor självklart önskemålet på menyn. Tre pannkakor senare så sitter jag äntligen i soffan och kopplar av med barnen. Det är Disney en stund till sen läggdax, tidig vecka så barnen får lägga sig klockan 19.45

Av Grynisen - 2 mars 2009 15:44

Idag är det två år sen fina Alfons somnade in i sin evighetssömn.


Alfons, jag tänder två ljus för dig idag. De symboliserar två långa år som du har saknats av din familj...


Skänker många tankar till Familjen Löv....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards