Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Grynisen - 8 mars 2009 19:19

Dagen har varit i mitt effektiva tecken. Jag har rensat lite till, fixat tvättstugan ganska bra, torkat golven, röjt lite i köket...


~NÖJD~


Whille har varit hos sin kompis, Fliz har varit hemma... Hon har fått prickar på magen/bröstet och jag funderar på om det kan vara Vattkoppor!? Micke hade ju en kund här när Whille hade Vattkoppor, kunden sa att han var säker på att han haft det. Men för drygt 2 veckor sen fick han Vattkoppor *fnissar* Så Mickes kund kan ju ha smittat Fliz eftersom han har burit på smittan och varit här innan det bröt ut...


Jaja, det återstår att se. Får väl kolla imorgon om det blivit fler prickar.


 I storarummet har jag tänt Lemon Lavender, den lila i mitten. Det luktar jättegott... Den doften är så där lagom, inte för stark eller kraftig och för min del känns den nästan lite rofylld :-)






Av Grynisen - 8 mars 2009 12:16

Fliz vaknade rackarns tidigt idag, halv sju :-( Hon som normalt sett är jäkligt morgontrött har fått någon konstig form av energi. Men Fliz fick snällt ligga kvar till drygt halv åtta. Då hade även Whille vaknat....


Klockan 9 var det dax för fotbollsträning igen. Whille kämpade på duktigt och självklart även de övriga killar och tjejer.


Hemma igen lite efter 10, då var det duschning, frukost och lite läxa för Whille. Samtidigt så började jag röja igen, nedervåningen idag :-) Dock kommer det bli långt ifrån perfekt, vi har en stor jäkla skänk över som står i hallen och RETAR MIG VARJE DAG!!! Jag har inte fått ut den på blocket än, tror inte en vanlig skänk är så attraktiv idag.... Funderar även på att sälja köksmöblerna. Vill ha nytt bord och stolar, vet precis hur det ska se ut. Men vi kan inte köpa nytt bord och stolar förän vi sålt det vi har + vi vill ju handla ett bord och stolar till ett bra erbjudande :-)


Nog om det, ska som sagt fortsätta greja här. Tvätta en eller två maskiner tvätt till, torka golven i storarum, hall, sovrum och massagerum. Fixa till tvättstugan lite.... Finns en del att göra!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards