Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Grynisen - 14 mars 2009 23:20

Vi alla satt och hejade på olika bidrag, Fliz bytte till EMD när hon hade hört deras bidrag :-)


Jag tycker röstomgången var rolig och spännande, det var inget bidrag som var riktigt säkert, inget bidrag som fick alla tolvor. Det gick upp och ner hela tiden, sånt gillar jag!!!


Whille var toknöjd över att Måns höll ledningen mot slutet, hans ögon tindrade av glädje. Men så kom då folkets röster.... och MALENA vann. Micke blev jätteglad, jag oxå med tanke på att Ugglan och Snälla snälla inte vann. MEN.... någon annan bröt ihop här hemma. Whille....



Oj oj oj... så mycket tårar, vilken besvikelse att Måns bara kom fyra. Whille grät en lång stund, det var inte lätt att trösta. Trötthet och besvikelse var väl inte den bästa kombinationen...


Nu sover han gott iaf, jag hoppas att besvikelsen har lagt sig till imorgon.

Av Grynisen - 14 mars 2009 19:55

SARAH DAWN FINER  - Hon får min röst idag!!!


Micke håller på Malena Ernman


Whille håller både på Måns och EMD


Fliz är som mamma, hon håller på SARAH DAWN FINER


Bara inte Caroline af Ugglas går vidare så är jag nöjd....

kan inte med den människan *rysa*

Hon skrämmer mig....



Av Grynisen - 14 mars 2009 18:25

Det blev lite shopping idag, men innan det så var vi och hälsade på Våfflan och Eragon (våra förra marsvin) De mår mycket bättre nu, de har gått upp 200 g, vilket är mycket på små marsvin. Dessutom är de snart helt fria från svamp i huden, härligt :-)


Sen blev det ju som sagt shopping. Micke köpte sig Converse-skor och Bilabong-skärp, Fliz fick mintgrön munkjacka från Champion, inneskor till skolan, ny sjal. Whille fick Adidas munkjacka och Adidas t-shirt. Jag själv, ingenting i vanlig ordning *ler* Men jag ville inte ha nått heller....


Väl hemma har vi tagit det lugnt, ätit middag. Whille har lekt med sin kompis och Fliz har tittat på Lotta på Bråkmakaregatan.


Nu inväntar vi MELODIFESTIVALEN!!! :-)

Av Grynisen - 14 mars 2009 09:17

Micke har åkt iväg till Hagabadet för att hålla pass. Jag har tagit ur sängkläderna ur min och Mickes säng, dax för lite uppfräschning :-) Kattlådan är rensad, katternas matplats är städad och ny mat är serverad. Dammsugaren står på tur, ligger popcornskräp på golvet i storarummet efter igårkväll.


Whille är hungrig, tjatar om frukost. Idag blir det härlig lugn frukost med rostat bröd, goda pålägg, marmelad, yogurt, flytande honung, juice, te...


Nä, nu får jag anfalla dammsugaren så jag kommer ett steg längre :-)



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards