Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Grynisen - 17 augusti 2009 19:15

- lunch: Efter blodprov på rasten, köpte en Chicken Wrap på McDonalds :-)

 

- bok: Läser inte böcker....

 

- tidning: Aftonbladet på nätet

 

- godis: Choklad, ALLTID :-) Men just nu har jag inget godissug *gillar skarpt*

 

- läxa: Lev livet, imorgon kan det vara för sent...

 

- shopping: Hmmm inget idag, imorron mat

 

- radio: Mix City

 

- musik: Blandat, gillar det mesta som spelas på radion

 

- trista: Vädret... vart tog sommaren vägen (den har vi aldrig hört förr va)

 

- längta: Efter bebisen :-D

 

- väder: Regn, blåst, moln, regn, blåst och liiiiite sol

 

- tv: Bläddrar tills jag hittar något, just nu Hannah Montana (barnen kollar)

 

- onda: Lite fogar, men inget jag gnäller över

 

- träning: Vad är det *fnissar* ;-)

 

- lukt: Middagen som Micke gjorde tidigare idag, kassler i ugn *mumma*


- vackraste: Mina fina barn *älskar*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards