Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Grynisen - 26 augusti 2009 19:45

Jag som vill vara hemma... Känner mig helt ur form, dessa två sista dagar har varit jobbiga, men jag försöker hitta min energi för två dagar i Stockholm

Det är stor mässa i Älvsjö, Formexmässan. Det är en superrolig mässa där man träffar alla möjliga leverantörer som har med design, inredning och mycket mera. Jag var ju på den mässan i januari i år, det var verkligen jätteroligt och trevligt. Det är kul när man får träffa sina leverantörer, se nyheterna som kommer, bra erbjudanden och mycket mera.

Men min energi, oj oj oj, var är den? Jag har bara lust att dra täcket över mig och vakna om några dagar. Orken är borta... *suck*


Men jag måste ta mig i kragen, packa min väska, kolla vilken buss jag ska ta för att komma med tåget mot Stockholm imorgonbitti. Förhoppningsvis kommer energin tillbaka iom allt roligt som kommer ske torsdag och fredag. Jag kan ju sova på tåget till Stockholm, halvsova i tre timmar är inte helt fel... Sen är det fullt ös tills att mässan stänger klockan 20. Därefter ska det säkert käkas middag med några kollegor som redan är där, sen vidare och sova några timmar innan det är mässadax igen klockan 9.30 *gäsp*


Åker iaf hemåt på fredag eftermiddag igen, då har jag förhoppningsvis handlat massa kul från Yankee Candle, Saponi, Åre Choklad, Caspari, Affari och många många fler...


Nu eller snaaart iaf, ska jag packa.... Kikar lite på Leila på landet och drömmer mig bort så länge...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards