Alla inlägg den 24 september 2009

Av Grynisen - 24 september 2009 18:15

Ja det är Ä N T L I G E N halvtid i väntan, förhoppningsvis. Jaja, jag får väl säkert räkna med att gå över tiden, men det struntar jag i nu :-)


Nu har jag tittat på barnvagn, men bara på nätet iofs. Jag har hittat en som jag gillar, så nu nån dag ska jag åka och titta på den IRL för att se om det är nått att ha. Det gäller ju att ha koll på reklamationer, priser, vikt och mycket mer innan vi vet att det är vagnen för oss. Spännande och mysigt!!!!


Babyskydd har jag oxå hittat men där känner jag ingen större oro i att hitta nått bra, vi har kört Britax till Whille och Fliz innan så det blir väl antagligen samma även nu. Men även ACTA har fina bra babyskydd så vi får väl se vad det blir, plånboken har ju en viss dominans i detta val oxå :-)


Bebisen rör sig flitigt i magen, kickar och härjar. Jag hoppas att det snart ska kännas på utsidan magen oxå, Micke och barnen vill ju oxå känna!!!


~MYSIGT~

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards