Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Grynisen - 6 januari 2010 18:45

Nu känns det nästan som om bebis tar över bloggen, men samtidigt så vill jag gärna få med de här sakerna. Det blir ett minne som jag aldrig ska uppleva igen :-)


Igår fick jag iaf igång mission "städa stök-lådan". Micke suckade och pustade medans jag slängde och rensade. Det gick så otroligt bra. Så två stök-lådor blev en organiserad pryllåda + en bebiskläder-låda. Behöver jag säga hur nöjd jag e ;-)


  

Bildbevis :-)

 

Nu är det inte så mycket kvar. Bebissängen ska snart fixas och bilbarnstol + babysitter ska köpas, även skötbordet ska fixas inne i tvättstugan. Men jag känner mig grymt nöjd med det som vi åstadkommit.


Just det, vagnen är köpt. Det har jag ju inte nämt. Det köptes 27 december och det blev en Emmaljunga Classic Sport med färgen Pro Titan. Vi köpte även en babylift istället för stor liggdel, babyliften kan även göras om till åkpåse sen till höst/vintern 2010. Tror det blir kanon!! Bild på vagnen kommer inom det närmaste :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards