Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Grynisen - 6 februari 2010 22:15

Mmmm vad ska man säga...

Uruselt startfält enligt mig. Det som förvånar mig varje år är att det är så otroligt många bidrag som skickas in, och ändå är det så många usla bidrag som går vidare till dessa deltävlingar. Frågan är ju då hur bra resterande låtar är som INTE blir utvalda, kan de verkligen vara sämre?


De som tävlade idag var:


Ola - Unstoppable
Jenny Silver - A Place To Stay
Linda Pritchard - You're Making Me Hot-Hot-Hot

Pain Of Salvation - Road Salt
Anders Ekborg - The Saviour
Jessica Andersson - I Did It For Love

Frispråkarn - Singel
Salem Al Fakir - Keep On Walking

 

Det var bara två bidrag som kunde få vinna idag och så klart att de gjorde :-)


salemola

Salem Al Fakir och Ola!!! Bild lånad från Expressen.se

 

Programledarna var ju oxå ett kapitel för sig *sucka* Den som gjorde bäst ifrån sig av de tre var väl Måns, dock tycker jag att att han är allt för klämkäck...

Tebax med Kristian Luuk, det var kvalité och riktigt kul när han var programledare :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards