Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Grynisen - 10 mars 2010 09:15

Igår hade Edwin en riktig skrikdag, det enda som tröstade var att få äta/snutta på mina bröst. Visst är det mysigt, men inte hela dagen. Snacka om att inte hinna göra något här hemma. Stackars Micke fick göra det mesta, inte för att han gnäller, men jag VILL oxå greja/fixa/ordna här hemma.


Jag tror att Edwin hade lite magont med tanke på att han inte gjort nummer två på några dagar. Dessutom hade "dumma jag" fallit för frestelsen och ätit lite choklad på måndagskvällen *skämmes* Det kan ju oxå ha gjort tisdagen lite jobbigare för honom... På kvällen precis innan jag skulle sova så brakade det äntligen i blöjan iaf :-) Så avslappnad gosebebis vi fick sen. Tänk vad det kan styra en litens liv.... Sen somnade Edwin gott runt klockan 1 och sov till klockan 6.40 idag!!! Väluppfostrat barn :-D


Nu, efter lite mysmorgon och matning, så sover han brevid mig i soffan... så jättefin och gosig.


  

Edwin just nu i soffan....

 

Jag ska passa på att duscha och fixa mig lite nu innan han vaknar igen. Sen ska vi åka och handla lite, börjar bli tomt i kylskåpet, har ju inte handlat på en vecka :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards