Alla inlägg den 24 april 2010

Av Grynisen - 24 april 2010 07:45

Lördagsmorgon och självklart vaknar lillprins innan klockan 6. Då var han irriterad och hungrig... jag som ville få sova en timme till iaf. Micke gick upp han med, han skulle med bussen till Halmstad kvart över åtta nu på morgonen. Imorgon är han hemma igen...


 Jag och Edwin fick en mysig morgon iaf, inte så mycket skrik utan mest ätande och sen lite mysfaktor :) Nu ligger han i sitt babygym och ser väldigt nöjd ut.

Whille sitter och sällskapar mig, dock är han vid den andra datorn. Gäller ju att inte umgås för mycket *HAHA*


Fliz sover fortfarande, men snart ska jag väcka henne tänkte jag. Därefter blir det frukost och de vanliga morgonbestyren med allt vad det innebär. Jag ska försöka städa lite här idag, även njuta av solen på altanen. Ute är det blå fin himmel och sol, ganska kallt än men det är ju fortfarande morgon. Men allt hänger ju på vad lillprinsen vill och inte vill, det är ju han som bestämmer just nu ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards