Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Grynisen - 14 maj 2010 15:00

Idag har hela familjen varit iväg en sväng till Allum i Partille. Vårat favvoshoppingställe numera :-)


Jag fick ett sms om 25% rabatt på KappAhl som skulle gälla  idag *me like* De har ganska snygga barnkläder där, framför allt till större barn.


Jag lät barnen kolla själv om vad de kunde tänka sig att ha på avslutningen. Måste säga att båda barnen har riktigt bra smak :-)


Fliz hittade en jättefin klänning, bolero och jesus-sandaler.

  


Whille valde snygg t-shirt, väst, jeans och hatt :-)


Hittade tyvärr inte bilder på allt, och just nu orkar jag inte ta kort heller :-) Men det kommer fler bilder på barnen och kläderna vid avslutningen!


Edwin fick oxå lite kläder. Det blev fyra bodies, två pyjamas och ett set med tröja och byxor.


Själv hittade jag  ju som vanligt ingenting. Men jag MÅSTE hitta nått till dopet iaf. Får ge mig ut en dag utan barn tror jag, kanske jag kan ta med min kritiska syster som smakråd *ler* Hon brukar vara bra hjälp och hitta snygga kläder :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards