Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Grynisen - 19 juni 2010 22:31

Vilken lång dag.... men jättefin för min goa lille Edwin ♥ ♥ ♥

Mer om dopet kommer imorgon, då även med bilder.

Min fot mår inte bra, den ser ännu värre ut än igår. Så imorgon åker jag till någon jourvårdcentral på morgonen för att få nån medicin som lägger ner svullnaden och ev. inflamationen som är.


Foten är väldigt svullen, den ömmar, det röda går upp på benet en bit nedanför knät *aj aj aj aj*

Som sagt, mer info imorgon!!!

Av Grynisen - 19 juni 2010 09:00

Jag måste vara konstig och onormal på nått sätt, för de mest konstiga saker händer mig och min kropp *suckar massor*

 

Nu är det min vänsterfot som jag inte är kompis med. Lilltån är illröd som en liten prinskorv + att jag är svullen ovanpå foten på vänstra sidan och in mot mitten av foten.

 

Lilltån är tjock och öm +  att jag börjar få en blåsa under tån (där man trampar). Ovanpå foten har jag inte så ont men det gör rejält ont precis där foten börjar från benet, i själva böjen. Men det röda kliar nått förbannat, skulle lätt kunna klia hål på huden.

 

Det är fjärde gången jag fått detta i år, innan dess har jag aldrig haft det. Det konstiga är att när jag sticker hål på blåsan under lilltån, så är svullnad och nästan all ömhet borta inom ett dygn. Därefter har jag inte ont eller nått förän helt plötsligt det dyker upp igen *suckar frustrerat* Tycker inte att det borde vara inflamation eller nått, för då borde det ju inte kunna försvinna helt så som det gör... *fattar nada*

 

Jag har inte varit hos läkare, inte tagit mig den tiden. Idag finns verkligen ingen tid för läkarbesök heller.

 

Jag har inte stuckit mig på nått, inte gått barfota ute, inget hårstrå som sitter i tån, ej slagit i den, inga trånga skor (kör Converse).

 

Är det någon som vet vad det kan vara? Eller som kan ha tips?

 

Sätter in en bild, ja jag vet, fötter är fula... men blunda om det är läskigt *fnissar*

 

 

Det blir ju inga vita pumps på dopet iaf!!! Nä vita Converse är det mer säkra alternativet känner jag nu....   Eller kanske bättre med rullstol *fnissar*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards