Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Grynisen - 22 juli 2010 21:30

På tisdag, då händer det *fnissar* Då är det ÄNTLIGEN dax för klippning :-)

 

Jag har inte klippt mig sen slutet på mars, toklängesen. Normalt sett brukar jag klippa mig ungefär var åttonde vecka. Kort hår måste ju hållas kort om det ska vara en frisyr.

 

Nu har jag låtit det växa en bra bit, ganska skönt. Så nu ska det bli roligt att se vad det blir för "ny" frisyr som jag ska ge mig själv... Innan jag lät håret växa så var ju håret rejält kort och spretigt. Nu när jag låtit det växa ut en bra bit så kan jag ju faktiskt prova på en annan rolig frisyr. Spännande :-)

 

Före och efterbild, eller iaf efterbild kommer i bloggen på tisdag. Får bara hoppas att jag blir nöjd oxå *HAHA* Jag ska iaf till min favoritfrisör som nu har öppnat upp ny frisörsalong.

 

J I P P I E!!!!

EGO
Av Grynisen - 22 juli 2010 19:39

Tänk vad lycklig man kan bli av en ny pryl, ja inte vilken pryl som helst så klart... En ny mobil, en till Micke och en till Whille :-)

 

Micke har tjatat i några veckor nu om att han MÅSTE ha ny mobil, oj oj oj, hans numera gamla mobil är inte bra längre. Ännu sämre blev den när det visade sig att svågern köpt den nya Sony Ericsson X10 Mini PRO. Såg verkligen avundsjukan hos Micke *HAHA*

 

Men idag fick han köpt sig en ny *LYCKA*  Vilken lycklig man jag har nu *ler*

 

  

 

Whille fick oxå en ny mobil idag, lyckliga unge *ler* När han fyllde år i april så fick han ju en av våra gamla mobiler, Sony Ericsson K800i. Vi lovade då att om han sköter sin mobil ordentligt och inte glömmer den, tappar den, ringer upp pengarna direkt osv så skulle han få en ny senare i år.

 

Whille har verkligen visat sig exemplarisk. Han är jätteduktig och ekonomisk, slarvar inget alls faktiskt. Så idag fick han ÄNTLIGEN sin nya mobil, en Sony Ericsson W995.

 

  

 

Hans redan stora blåa ögon blev helt enorma, ögonen glittrade av lycka *ler*  Nu ska det laddas låtar, se på film och fixas. Han har lite att göra om man säger så :-)

 

Själv går jag här med min rosa mobil som jag inte vill ha längre. Jag kan oxå byta till en ny men jag vet inte till vilken än. Är sugen på både Iphone och Xperia, Apple eller Android det är frågan...

 

Jag avvaktar väl lite till så får vi se vad det blir för mobil till mig!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards