Direktlänk till inlägg 7 augusti 2010

Dagarna går

Av Grynisen - 7 augusti 2010 13:06

Redan lördag, och bara en vecka kvar till skolstart. Snacka om att tiden går fort!!!

 

I torsdagskväll stack vi iväg till Borås för att se på Salem Al Fakir. Barnen var JÄTTEGLADA och förväntansfulla. VI åkte tillsammans med barnens kusiner och deras föräldrar. Micke jobbade så jag åkte själv med barnen. Men det gick hur bra som helst!!!

 

Edwin somnade på väg till Borås, vi åkte va 18.40 Han vaknade när jag lyfte ur honom ur bilen. Då var han lite halvgrinig. Men efter en stund på min arm så la jag ner honom i vagnen och han somnade lagom tills att Salem hoppade ut på scenen klockan 21. Edwin sov till dunket av musik och vaknade inte förän vi kom hem vid 23.30 Då var det matdax :-)

 

Så jäkla skönt att Edwin sov. Då fick jag ju mer tid till Whille och Fliz, turas om att lyfta upp de så att de såg Salem på scenen. GRYMT!!!

 

Konserten var jättebra och jag gillar verkligen Salem. Sköna låtar och bra publikkontakt!!!

 

Igår hände inte så mycket. Vi var iväg och handlade lite helgmat och godis, i övrigt en ganska meningslös dag... men skön ändå! Sådana dagar behövs ju oxå :-)

 

Idag blir det kräftskiva/grillskiva hos svägerska och svåger + barnens kusiner.  Så det är dax för att göra iordning sig snart, iväg och köpa räkor för min de, hoppar över kräftorna.

 

 

 
 
Jessica

Jessica

7 augusti 2010 15:15

Oj en vecka kvar bara?
När börjar dina skolan?Vecka 33 då?
Patric börjar måndag vecka 34, Hanna börjar förvisso den 18:e när hon åker till England, men hon är ledig en vecka igen när hon kommer hem!

Puss

http://jezza.wordpress.com

 
Johanna

Johanna

8 augusti 2010 12:31

Ja de börjar vecka 33 redan, skumt!!! Deras kusiner i komunen brevid börjar v 34!

Vecka 33 funkar ändå... Det löser vi :-D

http://grynisen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards