Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Grynisen - 10 augusti 2010 20:12


  

Kollar tv....

 

  

Stretchar lite...

 

  

Vad tittar du på mamma...

Av Grynisen - 10 augusti 2010 19:33

Mitt i lugnet och tristessen så fick jag och Whille för oss att baka. Fliz var iväg hos en kompis och Whille var uttråkad eftersom ingen av hans kompisar var hemma.

 

Vi bestämde oss för att baka Kladdkakemuffins och Kärleksmums *MUMS* Whille plockade fram alla ingredienser till kladdkakemuffisen. Sen körde vi igång :-D

 

Jag tror alla barn älskar att baka, det är ju verkligen jätteroligt. Whille körde elvispen, han räknade deciliter, matskedar och teskedar. Han blandade och la ut muffinsformar. När smeten var i formarna kom det bästa, SLICKA SKÅLEN *fnissar*

 

  

Mums mums :-D

 

När Whille höll på som bäst att smaska så vaknade Edwin från sin sovpaus. Jag satte Edwin i sin stol vid bordet och han såg allmänt förvånad ut *ler* Inte fick han smaka nått heller....

 

  

Kan man få större ögon *HAHA*

 

  

Kärleksmums med strössel

 

När allt var färdigbakat så gjorde vi lite middag och tog sedan en skön promenad för att hämta Fliz hos kompisen. Solen strålade och det var riktigt sommarskönt ute *njuta* Vi, eller rättare sagt jag gick en promenad på närmare en timme, Whille cyklade,  jättehärligt!!!

 

  

Full fart!!!!

 

  

Edwin somnade gott i vagnen...

 

  

Finaste Fliz

 

Nu sitter vi vid tv:n och ska fika till Allsång på Skansen, lite kärringtv är oxå kul!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards