Alla inlägg den 1 september 2010

Av Grynisen - 1 september 2010 22:27

    

 

En kampanj riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.

- En kampanj riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar, så ju snabbare du registrerar dig som Buzzadorer desto större är chansen att du blir inbjudna till denna kampanj.

Vad gör man då när man buzzar? Du anmäler ditt intresse till en kampanj och om du blir utvald får du ett paket hem med varuprover som du läser på om och sedan delar ut till dina vänner och samtidigt gör reklam för. När kampanjen närmar sig sitt slut är det dags att fylla i en enkät och dela med sig till Buzzador och företaget som skickat proverna av sina erfarenheter och synpunkter.

 

Registrera dig gärna via denna länk , så syns det att det är jag som bjudit in dig. Annars är det viktigt att du anger mitt Buzzadornamn som är Grynisen, så får jag rekryteringspoäng och min chans att komma med i kampanjer ökar.

Av Grynisen - 1 september 2010 11:26

Så är September här och det känns helt ok att hösten faktiskt är på väg. Jag längtar tills att vi varje kväll tänder ljus lite överallt. Det blir ju helt klart en mysfaktor som jag gillar otroligt mycket :-D

 

Imorse var det +5 grader ute när vi skulle till skolan, igår var det bara +3 grader. Det säger ju en hel del om vart vi är på väg... men som sagt, mysigt mysigt!!!

 

Har spanat in ett par gardiner som jag ska köpa och ha i köket. Fick ju hem Jotex katalog för ett bra tag sen och där fastnade jag för en gardin som jag tror det blir...

 

    

Vad tror ni?

 

 Jag har inte bestämt mig för om det ska vara lila eller svart. Mitt kök har vita väggar, ek-köksskåp, ek-parkett, rostfria vitvaror och natursten som kakel (tegel i grå, natur o brun)


Får suga på karamellen ett tag. Ni som tycker nått kan ju skriva en rad :-D





Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards