Alla inlägg den 4 september 2010

Av Grynisen - 4 september 2010 22:23

Det är så kul nu när Edwin är lite större och lite mer "med". Även om han så klart inte kan göra nått än så kan han vara med och titta på. Edwin är jättenyfiken, försöker se ALLT omkring honom...

 

När jag lagade mat så satte jag honom i sin stol i köket. Där satt han i närheten av mig och så fick han en stekspade, en oanvänd minivariant. Den gillade han...


Allt ska undersökas, vändas och vridas, smakas och betraktas  

 

Det är verkligen en jättehärlig period nu. Nyfikenheten, glädjen och uppskattningen av Edwin är enorm. Jag njuter massor, ja det gör vi alla... Whille och Fliz är fortfarande tokiga i honom, mysigt!!!!

Av Grynisen - 4 september 2010 13:55

Oj oj oj, det gäller ju att utnyttja när man har lite extra energi *ler*

 

Idag har jag fått ett jätteryck så jag grejar för fullt här hemma. Det städas, tvättas sängkläder, lagas mat, fixas och trixas. Det är så skönt att få sånna här ryck ibland. Då känns det ju tom roligt att städa *HAHA*

 

Nä nu ska jag fortsätta lite till... Meningslöst inlägg absolut *ler* Men det kan vara bra för mig att minnas denna dagen :-D

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards