Alla inlägg den 18 september 2010

Av Grynisen - 18 september 2010 13:55

Ja det ÄR höst, rakt av. Detta har jag fått känna på rejält idag då jag var och tittade på när Whille hade fotobollscup.

 

Hela natten och morgon regnade det från och till. Men lagom vid klockan 9 idag så sprack det upp lite, himlen var lite blå och solstrålarna tittade fram *ler* Ganska kallt ute, +9 grader, men helt ok ändå.

 

Jag, Fliz och Edwin gick ner till fotbollsplanen. Whille var redan där. Vi hann med att se den första matchen innan skitvädret drog igång igen:-(


Det regnade i sidled, ovanifrån och nästan underifrån *HAHA* Ja det kändes så iaf. Dessutom hade jag med mig världens SÄMSTA paraply, det vände sig i luften om vinden vända... Snyggt värre!

 

Efter en timme så gick Fliz hem, hon frös. Själv stod jag kvar, Edwin sov gott i vagnen vilket kändes väldigt skönt!!! Han var bara vaken mellan första och andra matchen, då passade jag på att gå in i klubbstugan där alla andra femtioelva tusen fotbollsföräldrar stog för att slippa regnet. Ja vad ska man annars göra...

 

Matcherna gick jättebra :-D Två vinster och en match lika, JÄTTEBRA!!!! Whille stod målis en gång och det gick oxå väldigt bra.Han var jättenöjd och glad när vi gick hemåt. Ja det var jag med, men mest för att jag snart skulle slippa frysa *HAHA*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards