Alla inlägg den 29 september 2010

Av Grynisen - 29 september 2010 20:54


  


Jag tävlar om en fleecejacka i Alicesmammas blogg.
Tävlingen sponsras av Baboonbarn.
Tävla HÄR du med!

Av Grynisen - 29 september 2010 19:34

   Idag blev det äntligen ett vinteroverall-inköp till Edwin. Det blev en från Polarn och Pyret. Jag känner mig nöjd nu i efterhand, men jag tycker att det är lite trist med en blå färg. Ja alltså, bara blå, inga kontraster eller mönster.

 

Men overallen fyller sin funktion, vind- vatten-tät + varm, och det är huvudsaken :-)


  


Det blev även två mössor, mössgalen som jag är *HAHA* Superfina!!!


  


De är ännu klarare och finare i färgerna i verkligheten

 

Eftersom jag blev helt såld på tygerna på mössorna så köpte jag även två par tights i samma tyg *ler* Superfina!!!

 

  

 

Det fanns även kortärmade bodies i samma tyg. Men de köpte jag inte, tycker inte det är så användbart med kortärmade nu i vinter!!! Men om de finns på rea sen så kan jag ju köpa för att ha till sommaren *fnissar*

Av Grynisen - 29 september 2010 14:24

För några veckor sen så anmälde jag mig hos Marabou för att få smaka på deras nya choklad som ska lanseras vecka 42. Idag låg den i brevlådan :-)


  

Marabou - Vinter Vit

 

Jag är ingen storälskare av vit choklad, det är så sött. Men jag tänkte baka med den, göra brownies med vita chokladbitar i *mumma*

EGO

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards