Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Våran Julafton i bilder

Av Grynisen - 27 december 2010 09:45

Vi firade Julafton hemma hos oss med Mickes föräldrar, Mickes mormor, Mickes bror med familj. Framåt kvällen kom även min syster, svåger och bebis-Elliot!!!

 

Vi hade en fin Julafton tillsammans med god mat, bra stämning, glada barn och MYCKET julklappar :-D

 

     

♥ Mina tre underbara ungar i sina julklappskläder som de fick på morgonen

 

  

Godisbordet uppdukat

 

  

Vår fina gran och alla julklappar :-)

 

  

Lite julmat när Kalle hade gjort sitt!!!

 

  

Whille Fliz och Micke delade ut julklapparna

 

   

Edwin provar sin Bobbycar

 
 
Ingen bild

Molly

27 december 2010 12:29

Wow! Vilken mysig julafton, vilket gottebord! *dregglar* :) Och vilka fina barn och fina gran ;) Underbart att se att ni haft en skön och mysig jul, håll fast i den känslan gumman! Kramar <3

Grynisen

27 december 2010 16:49

Tack :-) Vi hade en mysig dag...

Stor kram tebax

 
Jessica

Jessica

27 december 2010 20:29

Men åh, vilka härliga bilder :)
Och det där gottebordet, det minns jag sen ifjol...*mmmm* :D
Nästa år kommer jag och firar med er och tar med mig prinsesstårtan *fniss*

Jätte fin bild på dina jätte fina barn!!

Puss o kram!!!

http://jezza.wordpress.com

Grynisen

27 december 2010 20:35

Ja men så klart ni ska komma hit :-) Godisbordet delar jag gärna med mig av!!!!

Ser även fram emot prinsesstårta *me like*

Puss o kram

 
Ingen bild

Lena

27 december 2010 21:29

Härligt <3 men nästa år så skickar jag ner tomten till dig innan öppningen ;-)
Kram kram <3

Grynisen

27 december 2010 21:44

HAHAHA Jag tror att tomten gör större succé nästa år när Edwin är lite mer medveten!!!

Micke hade kul hos er sa han... Hoppas ni var nöjda :-)

Kram kram

 
Steffman

Steffman

6 januari 2011 17:32

Vilka underbara bilder och vad stora dina barn ser ut. Ja dom växer ju så klart ;)
God fortsättning på det nya året! Kram SteffMan

http://www.steffman.se

Grynisen

6 januari 2011 17:53

Tack snälla :-)

Detsamma till dig Stefan!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards