Alla inlägg den 18 april 2010

Av Grynisen - 18 april 2010 18:30

Med tanke på att vi fått lite mer vår ute så måste ju Edwin få en jacka. Just nu har han ju bara en fleeceoverall och det blir ju för varmt. Jag ville ha en smidig jacka, mjuk, vindtät och håller värmen men inte för varm ändå.

Så jag bestämde mig för att köpa en Windstopper från Polarn och Pyret. När vi kom dit så såg jag direkt en ljusgrön, nästan lite lime windstopper, supersnygg :-) Tyvärr fanns det inte i Edwins storlek :-( Så jag frågade en personal om det fanns i mindre storlek än 74. Nej säger hon då, de görs numera från storlek 74 *GAAAAAAAAAH* Vad säger hon!?!?!?!


Men det kanske kunde finnas kvar i storlek 68 i röd eller marint i någon annan butik sa hon sen... Så hon gick och kollade i datorn om det fanns i någon annan butik i Göteborg. Men näää, endast 2 stycken röda fanns, och de fanns i FALUN. Ja men tjena... :-( Men hon ringde dit, frågade om de hade möjlighet att skicka windstoppern hem till mig. SJÄLVKLART :-) Så jag betalade i butiken, och den skickas på posten imorgon *tjoohooo* Snacka om service!!!!  Sånn här service får man INTE på H&M, Lindex eller KappAhl direkt.... När man får sådan service så innebär det ju att jag självklart kommer handla där igen!


Så på tisdag bör Edwins röda windstopper komma i brevlådan. Känner mig toknöjd :-D


  

Nu måste jag köpa några fina mössor så jag kan matcha den nya jackan *fnissar*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards