Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Grynisen - 5 juni 2010 23:15

Redan lördag kväll... imorgon söndag, sen måndag igen. Shit.... det går för fort känner jag...


Igår kom min yngsta syster och hälsade på. Barnen blev jätteglada och tvingade henne att hoppa studsmatta och en massa annat   Vi grillade och satt ute och åt, underbart härligt. Solen stekte gott och solbrännan börjar att visa sig lite *lycka*


Idag åkte syrran hem, och nu i eftermiddag så kom Mickes bror, fru och barn. Vi grillade, babblade en massa och hade jättetrevligt. Barnen lekte riktigt bra, självklart en del maktkamper om styrka osv (killar ni vet). Vi hade även igång vattenspridaren vilket roade barnen utan några bråk en stund   En jättetrevlig eftermiddag och kväll som så många andra dagar gick alldeles för fort...


Nu ligger alla barn och sover, jag och Micke slappar vid tv:n men ska oxå snart lägga oss. Imorgon är det fotbollsfest här i orten, vi firar inte bara Nationaldagen utan även ortens dag. Så det är stort firande vid fotbollsplanen hela dagen. Alla fotbollslag möter varandra, stora som små. Det är lotteri, tävlingar, mat och massa annat.


Härligt oxå att vädret fortsätter med sol, dock lite för kalla kvällar. Men så länge man kan bränna lite hud så är jag nöjd just nu *hehe*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards