Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Grynisen - 5 januari 2011 21:41

Idag har jag ätit årets första SEMLA!!!!!!

 

Det var sååååå gott *mumma*

 

 

 

Jag har längtat jättelänge efter semla denna gången. Säkert sen någon gång i höstas *haha* Så det får bli några stycken nu i januari och februari :-D 

Av Grynisen - 5 januari 2011 19:15

Idag har jag varit och shoppat lite till mig själv :-) Sånt händer ju inte allt för ofta...

 

Jag har kommit i kontakt med ett superbra smink- och hudvårdsmärke, Moyana Corigan. Det innehåller endast naturliga ingredienser utan massa tillsatser, sånt gillar jag.

 

Jag hade turen att vinna lite produkter på Facebook på just Moyana Corigans sida. Jag som ALDRIG vinner annars *haha*

 

Det jag vann var:

 

1 st Mineral ögonskugga, valfri färg

1 st Mineral Foundation

1 st Face cream

1 st Body Butter, valfri doft

 

Dessutom så köpte jag två stycken Body Smoothie, en Face Oil och tre ögonskuggor.

 

  

Dofterna på Body Smoothies och Body Buttern är helt otroligt goda. Det är nästan så att man vill smaka :-D Jag köpte Banana Milkshake och Strawberry Cupcake, ljuvligt goda *ler*

 

Jag kan verkligen rekommendera dessa produkter. De funkar på min trasiga och känsliga hud, och då kommer de nog funka på vilken hud som helst!!!

 

Gå in och kika på Moyana Corigans produkter!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards