Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Grynisen - 8 januari 2011 12:43

Varm dryck:
Te med mjölk

Kall dryck:
Coca Cola


Alkoholhaltig dryck:
Finns många *haha* Men Teguila rose eller Baileys e najs


Drink:
Strawberry Daquiri

Grönsak:
Gurka


Frukt:
Vindruvor.

Bär: 
Färska Jordgubbar.

Krydda:
Vitlök, ja jag anser att vitlök ÄR en krydda :-)


Godis:
Choklad


Snacks:
Grillchips eller ostbågar


Choklad:
Marabou  mjölkchoklad.

Ost:
Svårt det där... Gillar många ostar, men Port Salut e ju gott


Sallad:
Räksallad

Tårta:
Schwarswaldstårta *mumma*

Bakverk:
Semla!!!

Sås:
Vitlöksås


Glass:
Wienernougat från Triumfglass

Snabbmat:
Whopper från BK

Flingor:
K-Special


Pizza:
Kebabpizza med vitlökssås

Naturgodis/Nötter:
Cashewnötter.

Soppa:
Oj, finns så många goda. Potatis- och purjolökssoppa, även löksoppa

Utländskt kök:
Thai helt klart :-D

Halstablett/Tuggummi:
Extra

Äter inte:
Bruna bönor, ärtsoppa, inälvsmat, grå korv, musslor.... säkert en hel del andra saker oxå *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards