Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Pigg och glad igen

Av Grynisen - 29 januari 2011 07:43

Nu är Edwin sitt rätta jag igen, feberfri och glad :-)

 

Tänk vad tänder kan ställa till det.... Whille och Fliz hade aldrig feber och dålig mage när de fick tänder. Men alla är ju olika, tur är väl det!!!!

 

Edwin valde tidig morgon idag, jag som ville få liiite sovmorgon. Han vaknade runt klockan 6, samma tid som jag går upp när jag ska till jobbet :-( Jag försökte få honom att somna om, men kvart i sju gav jag upp.

 

Nu sitter jag och tittar på inspelat "Halv åtta hos mig", Edwin har fått sin gröt och ny blöja. Han kryper på golvet och leker med en bandyboll och en burk, favoritleksakerna *ler*

 

Resten av familjen sover säkert en stund till!!!

 

~Godmorgon~

 
 
Jessica

Jessica

29 januari 2011 09:15

Vad skönt att lill-gubben mår bättre igen <3

Hoppas ni får en riktigt mysig lördag gumman,
tänker på dig massor och är så glad att du finns där.Dina ord och tankar betyder så enormt mycket!

Puss o kram <3

http://jezza.wordpress.com

Grynisen

29 januari 2011 11:28

Tack söta du!!! Detsamma till dig! Du är värd det allra bästa, så är det bara...

Ta hand om dig och ha en fin helg

Puss puss

 
sara - mamma till wilda

sara - mamma till wilda

31 januari 2011 08:33

Skönt att lillkillen är kry igen

http://saratilling.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards