Alla inlägg under april 2011

Av Grynisen - 8 april 2011 22:43

Fredag kväll igen... det var ju måndag alldeles nyss!!!


Jag jobbar ändå bara halvtid, men jag känner att det är massor jag inte hinner att göra. Ja t ex att blogga :-(


För några år sen bloggade jag flera gånger om dagen, hade ca 200-300 besökare varje dag :-) Idag, vilken skillnad *skrattar* Men jag bloggar för min egen skull så klart, men samtidigt är det roligt när man får kommentarer och det syns att folk tittar in :-)


Nog om det...


Jobbet *suckar lite* Jag saknar min närmsta arbetskamrat, JÄTTEMYCKET! Hon har precis fått barn och kommer säkert inte tillbaka förän nästa höst. Det är ju JÄTTELÅNGT kvar *suckar mera* Dessutom har en annan tjej fått vikariat så länge, och hon är USCH... Hon skapar sådan otrevlig stämning, är otroligt bossig och håller mig utanför väldigt mycket :-(


Det är riktigt trist... Jag har tidigare varit otroligt involverad i det mesta (med min kollega som nu är mammaledig), vi har gjort inköp tillsammans, träffat leverantörer osv. Nu känner jag mig nästan som en praktikant :-( Skittrist...


Jag är inte den enda som reagerat på stämningen på jobbet... fler och fler öppnar munnen och kommenterar.


Nåja, en liten rolig bild mitt i allt gnäll :-)


 

Detta låg i tvättmaskinen när jag skulle tvätta igår *skrattar* Behöver jag nämna namnet på den jag "tror" det är ;-)

Av Grynisen - 5 april 2011 15:18

Edwin har upptäckt sina pruttar (sina fisar) :-)


Varje gång han fiser och någon finns i närheten så söker han ögonkontakt, sen skrattar han massor *skrattar oxå* Han är verkligen jättesöt!!!!


Det känns lite tidigt att kalla det för kiss och bajs-åldern, men någon form av medvetenhet är det ju helt klart :-D


  Edwin gosade med katterna förut idag. Ser ni stackars Belino (den vita katten) som ligger bakom Edwins ena ben *skrattar* Tur att vi har tåliga och snälla katter!!

Av Grynisen - 3 april 2011 21:05

Vill du oxå ha chansen att vinna biljetter till Baby&Barn-mässan om två veckor. Kika då in hos Rarelady där tävlingen om två biljetter finns :-)

 

Tävla om två biljetter till baby&barn mässan i Göteborg


"jag är med och tävlar hos rarelady om två biljetter till baby&barn mässan i Göteborg"

Av Grynisen - 3 april 2011 10:28

Igår var jag och hälsade på en go arbetskamrat till mig.


Det bjöds på gott grillat kött, klyftpotatis, pastasallad, tzatsiki och annat mums. Oj vad vi åt *ler* Efter middagen åt vi en god mandeltårta, den smälte i munnen :-)


Barnen fick bada i badtunna. Det var härligt gott i vattnet, ca 38 grader varmt. Det rök när kylan mötte värmen, barnen älskade det!!! Dock använde de tunnan mer som en pool *ASG* Tror hälften av allt vatten hamnade utanför tunnan pga allt hoppande, men kul hade de :-)


     


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards