Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Grynisen - 14 maj 2011 10:45

Snart ska jag åka in till stan och möta upp svärmor på Centralen. Hon kommer hit idag från Halmstad för att passa barnen. Jag och Micke ska nämligen ut ikväll :-)


Vi, eller rättare sagt Micke, har blivit inbjudna av Stefan Odelberg att komma och titta på hans show på Lorentsberg :-) Micke träffar Stefan ganska ofta via sitt jobb så Stefan sa förra veckan att vi bara kunde kolla en dag som vi kan så lägger han till oss på gästlistan!!! Inte helt fel :-D

 


Till showen blir det även en tre-rättersmeny *njuta* Det ska bli så gott att få sitta ner och äta ostört. Inga barn som bråkar, inget litet barn som ska vara i mammas famn eller gnälla *ler* Så lugnt och skönt, avkopplande och njutningsfullt!!!!


Lite vuxenliv ikväll med andra ord, härligt!!!

Av Grynisen - 14 maj 2011 08:42


Ni vet säkert hur en "Foppa-toffla" (Crocs) ser ut...


Så mitt tips för morgonen är, torktumla INTE en Foppa-toffla *fnissar*


 

Behöver jag säga vem som la den i torktumlaren när jag inte såg!?


Hihi... så klart den lille mannen på bilden :-)


 



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards