Alla inlägg under maj 2011

Av Grynisen - 2 maj 2011 19:47

Vad ska man säga?


 Sol och sommarkänslor i två veckor, och imorse kl 6.45 fick jag skrapa bilen!?!?!?


Det här tycker jag inte riktigt om :-(


 Imorgon ska det bli regn och ca +8 grader *DAAAAH*


 INTE GILLA!!!


Men men, sommaren kom ju på tok för tidigt så det är väl nu "vårvärmen" kommer och det blir normalt igen.


Hoppas bara det går fort till sommaren så att vi får njuta på nytt igen :-)


 

Av Grynisen - 1 maj 2011 21:15

Whille vaknade först av alla i familjen igår. Edwin den busen sov till halv åtta *TJOOOHOOO* Det som aldrig händer annars :-)


Stackars Whille väntade och väntade, men tillslut gick han in till mig och Micke. Då hade Edwin precis vaknat, så det blev lite morgonmys tillsammans. Sen gick vi upp, samlade ihop våra paket och skrålade vacker sång "Ja må han leva"


  

 Paketmys i soffan! Whille håller i ett paket med Björn Borg-boxers :-)

 

  

Edwin höll hårt i sitt paket, dela med sig, vad är det *haha*

 

  

Inlines på högerfoten och DC-skor på vänsterfoten. Frågan är vilket han gillade mest ;-)

 

Vid klockan 14 ungefär så kom den lilla släkten. Då blev det ännu mera paketöppning!!!



 

Fina presenter även här, bäst var nog Milan-tröjan :-) 

 

Eftersom vädret strålade med sol och härlig värme så hade vi kalaset ute på altanen :-) Det bjöds på grillad kycklingfilé, kycklingklubbor, choritzo, färskpotatis, sallad och goda såser.


 

  Det mumsades för fullt :-)


  

Lillkusinen Elliot visade att han snart minsann kommer inta krypställning :-)


  

Edwin provsatt nya solstolen!!!


Efter maten så sprang de stora barnen iväg och handlade lite lördagsgodis. Då satt vi vuxna och njöt av solstrålarna på altanen. Jag drack ett glas rosé Chill Out, riktigt gott :-)


Sen var det dax för lite tårta. Whille hade valt Schwarzvaldtårta, nu har han nämligen börjat gilla tårta lite grann. Vi hade även Budapestlängd och en hemmabakad Browniecheesecake med jordgubbar på.


Lagom snyggt kort (Micke har tagit) Men det syns lite granna av gottigheterna *ler*


  MUMS!!!!


Vi hade en otroligt mysig och härlig dag tillsammans.


Tack för att ni kom och firade min härliga Whille!!!


 

 


 


 

 


 





Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards