Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Grynisen - 29 juli 2011 21:08

Idag har Edwin tagit ett stort steg, steget från spjälsäng till växasäng :-)


Edwin har ju aldrig gillat sin spjälsäng. Han har aldrig sovit en hel natt, aldrig sovit middag. Nä spjälsängen har inte varit någon hit!


Så i tisdags började jag spana på blocket efter en begagnad växasäng. Jag ville ha en vit enkel och jag kan lova att det var strykande åtgång. Annonserna hann bara ut så var de sålda *haha*


Men i onsdags fick jag napp. Hittade en annons kl 22, den hade då legat ute en halvtimma. Jag sms:ade och frågade om sängen var kvar, JAPP!!!! Så idag åkte vi och hämtade den :-D


        Grymt suddiga bilder med Iphone-kamera, men ni ser ju lite iaf :-)


Edwin var jättenyfiken och han var ju tvungen att bekanta sig massor med den när den var monterad och klar *ler* Nu i sängen ligger Nalle Puh, en stor groda och ett annat gosedjur. Det ser så mysigt ut :-)


Nu sover han i sin säng. Jag tror inte att han kommer sova hela natten, men det är ju bara att öva så når vi kanske resultatet snart :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards