Alla inlägg den 12 september 2011

Av Grynisen - 12 september 2011 13:00

Nu är det dax igen - Buzzador har skickat ut nya testprodukter. Denna gången är det Vanish som jag ska prova.

 

   Lådan med Vanish som jag hämtat :-)

 

Mitt Buzzador-paket innehöll följande: 

  • Vanish Oxi Action Pulver
  • Vanish Crystal White Pulver
  • Vanish Extra Hygiene Pulver
  • Vanish Oxi Action Gel
  • Vanish Crystal White Gel
  • Vanish Förbehandlarspray
  • Vanish Soffa & Matta spray

Så nu ska det ett väldigt tvättande och provande här hemma. Jag är lite skeptisk egentligen, rädd att tvätten ska förstöras så jag har aldrig använt Vanish. Men nu är det som sagt upp till bevis :-D



Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. 


När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail. 


Du går in via denna länken och följer instruktionerna, samtidigt får jag lite poäng eftersom jag då bjudit in dig :-) (Mitt buzz-namn är Grynisen)



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards