Alla inlägg den 29 september 2011

Av Grynisen - 29 september 2011 11:00

För drygt en vecka sen la jag ut lite kläder på Tradera. Lite för att testa hur kul det är. Jag har traderat mycket förr men jag tycker det tar så mycket tid. Det ska fotas, fixas, göras annonser, bevakas, mailas, packas osv


Inte jobbigt egentligen, en ändå ett moment som tar tid ifrån mig.


Måste säga att det kändes nästan jobbigt att sälja en del plagg. Det sitter ju minnen i en del plagg som Edwin hade som liten kille...


Men samtidigt är det ju ingen idé att sitta här på massa kläder, bättre att någon annan får ta del av de och jag köper lite nytt till Edwin istället :-)


   Denna overallen är såld...

 

Overallen på bilden ovan är ett av mina favvoplagg som Edwin hade som liten. Den var så jäkla bra och han var så fin i den... Saknar den på nått sätt :-)


Sålde fler plagg, men det är just denna overallen som känns mest, fånigt va *ler*


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards