Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Grynisen - 13 februari 2012 20:29

Trots vitpepparkorn och ett väldigt tvättande av händer så fick jag tydligen i mig någon läskig magsjukebacill *rysa*


Kände natten till söndagen att magen inte var speciellt glad, och när jag sen gick upp på morgonen så var det direktleverans av en styck tarmsköljning *fnissar lite* Så fortsatte dagen igår, trist värre. Positivt i det hela var iaf att inget gick munvägen *TACK*


Whille var piggare igår men ingen matlust. Men inget mer spyande sen lördagskväll, så det känns jätteskönt!


Idag däremot, så har Whille fått ont i halsen *SUCKAR* Nu är det väl hans tur att åka på virusskiten som jag, Edwin och Fliz har haft... Snacka om att det åker runt här hemma. Vi behöver vädra och sprita hemmet helt enkelt ;-)


 


Whille hjälpte mig att steka pannkakor till lunch idag. Han är jätteduktig, min blivande avslösare i köket *HAHA* Lunchen var uppskattad av alla barn, och min mage tyckte det var ok oxå. Så nu går det åt rätt håll även för mig tror jag.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards