Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Grynisen - 18 februari 2012 21:31



 



Har vi inga krav längre på vilka som ställer upp i Melodifestivalen??? Finns det inga bidrag längre??


Alltså Ranelid... behöver jag säga mer? Ett bidrag med prat prat och prat och en käck refräng. Ranelid försökte efterapa E-Type på nått tragsikt sätt... S K Ä M S K U D D E!!!! Fyyy säger jag bara...


Jag tippade tyvärr rätt på finalisterna, tyvärr skrev jag det aldrig i bloggen. Ranelid tippade jag mest på pga det ramaskri som nu blivit... Kände på mig att han skulle få många röster pga sitt provocerande!


Mollys låt var väl den enda som var ok... Tyckte hela startfältet var katastrof ikväll, trist :-(


Nä.... Nästa vecka hoppas jag på bättre bidrag och mer Mello-känsla!!!

Av Grynisen - 18 februari 2012 08:59

Igår fick Edwin två dockor av Fliz. Vi fick se en otroligt söt och ny sida från Edwin :-)


Vilken omtanke och kärlek han gav till dessa små dockor. Han pussade de, la de i docksängen, kramade de och visade så mycket känslor... underbara unge :-)


       


Dockorna fick dela sängen med bilarna, för de är ju oxå viktiga *ler*


Det är verkligen roligt att se hur Edwin tog hand om dockorna, hans pussande och gosande.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards