Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Grynisen - 6 mars 2012 19:22

Efter att Edwin och Fliz varit ute en stund nu på eftermiddagen så blev det bad. Edwin luktade fisk sen lunchen på dagis (mmm lagom gott) så jag kände att bad är det enda som får bort lukten bra.


När de hade badat klart så gjorde jag pannkakor. Fliz ska på utflykt imorgon och hon ville gärna ha med sig pannkakor. Självklart ville Edwin oxå äta pannkakor, trots en flaska välling till Bolibompa *ler* Två små pannkakor slukade han... att allt får plats!!!


 

Det är inte lätt det där med gaffel, händerna är ju så mycket lättare :-)


 

Mums!!!!


När pannkakorna var uppätna så lekte vi en stund. Vi tittade även på YouTube, då på lastbilar och traktorer. Det är väldigt bra med YouTube, bara att söka på lastbil, traktor, dumper eller annat och så finns det massor med sevärt till Edwin :-)

Av Grynisen - 6 mars 2012 10:06

Igår började Whilles uteträning i fotbollen. Whille har inte spelat fotboll sen nån gång i oktober. Han ledsnade, hade ont och ville bara inte gå.


Både jag och Micke har försökt få Whille att vilja träna igen, men aldrig tvingat. Men igår när uteträningen skulle börja så peppade jag massor. Jag lovade även att följa med (trots att vi bor 5 min promenad ifrån) så att han skulle känna lite extra trygghet.


  

Whille startklar för träningen, Edwin kryper runt *hihi*


Det var en kall träning, runt nollan och lite senare -2 grader. Whille hade underställ, träningskläder, mössa, väst. Tyvärr glömnde han sina vantar så händerna var helt röda och stickiga när han kom hem :-(


Jag, Fliz och Edwin följde med till fotbollsplanen och Whille såg ut att ha jätteroligt. Jag pratade med tränaren och förklarade att jag peppat Whille massor, han skulle berömma Whille för att ha kommit tebax :-)


Jag, Fliz och Edwin var vid fotbollsplan dryga halvtimmen. Vi frös, eller kanske mer, JAG FRÖS *haha*


Edwin sprang runt och hade roligt iaf, även Fliz höll värmen med att skutta runt medans jag bara stog och försökte hitta värmen.


 

Edwin kommer säkert älska fotboll senare i livet *ler* Whille syns i målet....


 

Finaste målvakten, med både docka och bil i famnen *hihi*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards